V vseh oddelkih Vrtca Šentvid izvajamo DNEVNI PROGRAM, ki traja 6–9 ur.
Dnevni program je takšen, da otroku omogoča varno, zdravo, čustveno toplo in srečno otroštvo z vplivanjem na razvoj otrokovih potencialov.
- Jutranji sprejem otrok; Prvi vsakdanji stik otroka z vzgojiteljico, otroki in klimo v vrtcu, kot uvod v celodnevno počutje otroka v vrtcu in kasneje doma. Možnost za komunikacijo med vzgojiteljico in starši o počutju, razpoloženju in doživljanju otroka.
- Vzgojni proces; Poteka skozi ves dan, ko se predvsem spontana igra otrok prepleta s strokovno pripravljenimi individualnimi in skupinskimi dejavnostmi, med katerimi lahko otrok izbira. Strokovna delavka dejavno vključuje otroke v načrtovanje in evalvacijo vzgojnega dela. Vzgojitelj in pom. vzgojitelja poskrbita za spodbudno organizacijo prostora, pripravo različnih materialov in sredstev ter raznovrstnih dejavnosti, ki otroku omogočajo igro ter učenje v skladu z njegovimi razvojnimi potrebami in zmožnostmi. Posebno pozornost namenjamo čustveni klimi v oddelku, pogostim pozitivnim interakcijam, pozornemu poslušanju otrok, uporabi pozitivnih, jasnih navodil, spodbujanju divergentnega mišljenja (različne vrste vprašanj), delitvi izkušenj in idej med otroki ter pogostim socialnim interakcijam med posamezniki in v majhnih skupinah. Spodbujamo in zagotavljamo enake možnosti, upoštevamo otrokovo individualnost in zasebnost.
- Prehranjevalni program; Kjer s 4. oz. 3. obroki dnevno (vključujoč dietno prehrano) zagotavljamo 70% vrednosti dnevne prehrane na vsakega otroka. Kakovostna prehrana predstavlja v vseh starostnih obdobjih enega glavnih faktorjev zdravja. Z vzgojnega vidika otroke navajamo na zdravo prehrano in primerno kulturo prehranjevanja. Navade, ki jih otroci pridobijo v zgodnjem otroštvu, pomembno zaznamujejo izbiro živil in prehranske navade v odrasli dobi. Naša prizadevanja so usmerjena v zagotovitev uravnotežene zdrave prehrane. Za otroke, ki iz zdravstvenih razlogov ne smejo uživati določenih jedi, pripravljamo tudi različne diete.
- Počitek; Potrebe po počitku zadovoljujemo skladno z življenjskim ritmom in željami posameznega otroka ter v dogovoru s starši. Otrokom, ki počitka ne potrebujejo ponudimo dejavnosti, ki otroke umirjajo in mu nudijo drugačno možnost počitka (individualne igre v kotičkih, knjige, kasete …).