Dosedanji uspešni projekti:
- Vrt v vrtcu
- Most med umetnostmi
- projekt Portfolio
- projekti mednarodnega sodelovanja Comenius 1 – Link, Enakost med spoloma in NIFE, E-STEP – Erasmus+ in drugi (več …)
- sodelovanje vrtca v mednarodni mreži Comenius 3 The Learning Teacher Network (več …)
- projekt Galerija v vrtcu
- inovacijski projekt Let’s have fun (projekt integrirane angleščine)
- vizualno opismenjevanje, inovacijski projekt Šport v vrtcu – zakaj pa ne?
- Khetaun (Skupaj): s ključnimi koraki do vključenosti romskih otrok – Erasmus+ v sodelovanju s Pedagoškim inštitutom
- projekt vključevanja elementov pedagoškega koncepta Reggio Emilia (v sodelovanju s Pedagoško fakulteto v Ljubljani)
- Gozdna igralnica – inovacijski projekt v sodelovanju z ZRSŠ
- projekt Krepimo družine in
- različni projekti v sodelovanju s fakultetami in društvi …
Aktualni projekti:
-
Zdravje v vrtcu
Počutje posameznika, skupine in skupnosti je zelo pomembno in tudi eden od pogojev za dobro zdravje. Vsebine lanskega šolskega leta bomo nadgradili oz. realizirali vsebine, ki jih lansko leto zaradi epidemije nismo mogli. Raziskave kažejo, da je veliko posameznikov in družin ponovno odkrilo vrednote, kot so: biti skupaj (z družino, s prijatelji), kakovostno preživeti čas, ponovno videti ljudi in stvari okoli sebe, ponuditi pomoč, ustvariti, pridelati sam, sodelovati …
Cilji:
– izvajanje različnih dejavnosti za ozaveščanje, spodbujanje in krepitev dobrega počutja ter zdravja otrok
– oblikovanje vrtčevskega okolja kot skupnosti, ki skrbi za dobro počutje in zdravje ter delovanje v smeri zmanjševanja nastanka bolezni in poškodb
– medgeneracijsko sodelovanje in negovanje dobrih odnosov
-
Korenine Evrope – mednarodni projekt (Erasmus+, K2)
-
Kids in Nature – mednarodni projekt (Erasmus+, K2)
-
Terapevtski pes v vrtcu (Društvo Tačke pomagačke)
Cilji:
– doseganje zastavljenih učnih ciljev ob strokovni podpori društva na naslednjih področjih: rast in celostni razvoj, govor in komunikacija, kognitivno področje, psihosocialno področje
– ustvarjanje spodbudnega učnega okolja za otroke s posebnimi potrebami s pomočjo vključevanja terapevtskega psa v oddelek, ki bo otrokom močna čustvena opora
za utrjevanje in vzdrževanje že usvojenega znanja na drugačen način in lažje učenje novega
-
Svetlobna soba – raziskovanje in eksperimentiranje
Cilji:
– spodbujanje raziskovanja svetlobe v didaktično preurejenem prostoru, inovativnem učnem okolju
– eksperimentiranje v spodbudnem učnem okolju, z vključevanjem elementov koncepta Reggio Emillia
– navduševanje za izzive, razmišljanje in raziskovanje barv, senc, teme, svetlobe, elektrike …
– sodelovanje z zunanjimi izobraževalnimi institucijami in starši (ZRSŠ, Pedagoško fakulteto, OŠ, vrtci v lokalnem okolju)
– predstavitve in promocija modela dobre prakse